tisdag 29 januari 2013

Tjena tjockis du är inte speciellt smart

Eftersom jag ätit som en gris sedan jag vägde mig hos läkaren den 9.e januari...måste jag börja på flytande kost tidigare än vad som planerats. Tror banne mig jag lagt på mig 10 kg sen dess. Känns så i alla fall. Bara mumsat och mumsat som en besatt. Planen var att gå ner 6 kg mellan den 5-19 februari men det känns lite tajt eftersom jag gått upp i vikt. Det skulle i så fall innebära att jag skulle behöva gå ner betydligt mycket mer på den korta tiden och det går bara inte hur mycket man än vill. Smarthjärna som jag är så får jag mitt straff redan nu genom att få börja på flytande kost en vecka tidigare. Blev jag något lyckligare av att äta upp mig då? svar Nej inte i efterhand, bara för stunden. Fan så kass man är.

Nu har jag intagit ett ljuvligt mellanmål. Modifast vanilj. Åhh så gott - NOT

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar