torsdag 4 april 2013

Gick igenom besiktningen utan anmärkning

Igår var jag som sagt på 6-veckors besiktning på st Görans. Allt vara bara bra eller rättare sagt toppen eller om jag ska skryta enormt bra. Jag hade gått ner i vikt bra och hade alla rätt på alla frågor. Skämt och sido. Det var mest jag som pratade och berättade om min framgångsresa. Tror att det var kul för både sköterskan och dietisten att höra min historia. Känner mig då jäkla positiv numer och det bjuder jag gärna på. 14,5% har jag tappat sen i mitten av januari. Det ni!!! Bara att kämpa vidare och nu åker stavarna fram för här ska promeneras

Tjing!!

2 kommentarer:

  1. å så roligt! Hoppas att jag också har något positivt att komma med på min sexveckors. känns just nu som om vågen vägrar röra på sig :S
    men grattis igen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är klart det vänder vännen. Jag har nu turen att inte kunna äta sötsaker och fett och det bidrar nog till att jag stadigt går ner. Håller tummarna för dig. Kram

      Radera