tisdag 16 april 2013

Kan inte riktigt fatta hur folk är funtade

Jag är samma gamla Angie Pangie som jag alltid varit. Inuti i alla fall! Folk anfaller mig med att vara så otroligt trevliga och intresserade av mig helt plötsligt. Det är nog den största förändringen i mitt liv efter gbp open. Det blir kaos i mitt förstånd och jag fattar ingenting. Eller rättare sagt är det kanske det jag gör. Varför i helskotta är det trevligare att prata med en mindre människa än en fet person? Jag fattar inte eftersom jag typ alltid varit fet mer eller mindre. JAG KAN BARA SÄGA EN SAK: WHATS WRONG WITH U SMALLER PEOPLE?

Jag är fan glad på ett sätt att jag varit BIG för det har givit mig insikt. Men är väldigt besviken på hur verkligheten funkar. Jag kommer nog alltid vara en tjockis in my head och jag kommer aldrig bli som DE FALSKA smala individerna. NEVER EVER!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar