tisdag 23 april 2013

Goodmorning folks!

Full rulle hela jäkla helgen så jag har varit kass på att blogga. Om man nu ska snacka viktnedgång så kan jag meddela att det går sakta nedåt. 2,1 på 14 dagar. Jag kan ju inte påstå att jag hittat nån bra rutin för maten faktiskt. Borde äta mindre kolhydrater och planera bättre. I söndags kunde jag inte äta eller dricka nånting. Dumpade på allt jag stoppade i munnen så det blev mest till att ligga och må halvpyvert i soffan. När jag dumpar blir jag matt, trött och kallsvettig. Ingen hit! Men som sagt så tror jag på bättre planering så löser sig allt. Annars mår jag toppen!
Tjing

2 kommentarer:

  1. Ja då har jag läst ikapp :) Håller på att rensa i röran hemma, ska ha visning av huset om några veckor. Kul att läsa om dig och dina bravader i ditt liv ;) Det går ju så fantastiskt bra för dig, ja bottsett från förkylningen då. Sen skriver du på ett humoristiskt sätt så jag skrattar högt ibland när jag läser. Kram från Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo jag ska inte klaga. Tvärtom! Lycka till med husförsäljningen :)

      Kram Angie

      Radera