fredag 26 april 2013

Vaknade med käderna på

Jaha..då var man ju så kass så man somnade i soffan igår. Egentligen hade man ju bara kunnat kliva upp och gå til jobbet direkt påklädd som man var. Den där milkshakesjävulen tog musten ur gbp-tanten igår. Blev så trött och matt så jag somnade. Men den kom ut i morse...bakvägen tack och lov. Så nu är min kropp milkshake-fri forever. Jag lovar, ingen mer ever. Har ju inte lust att sova bort mitt liv. I helgen ska jag packa och ladda för min Greklandsresa. Ska bli spännande och se hur man mår på ett allinclusive-hotell. Jag som bara MÅSTE prova ALLT, tyvärr. Men sån är jag och som tur är så är det min egen kropp och ingen annans. På tisdag bär det iväg och jag ska försöka blogga lite under resan också. Ha det bäst nu där ute. Själv ska jag jöbbe lite nu.
Tjing!

2 kommentarer:

  1. Ska själv iväg på en sådan resa i augusti och då hoppas jag att jag har hunnit göra min gbp,.
    Ska följa dig och din greklandsresa då framförallt matbiten, för den är jag mest förtvivlad över sjäv hur det ska gå ... kram

    SvaraRadera
  2. Ja det ska bli intressant! Men de hade ett dignande salladsbord har jag luskat reda på :) fortsättning följer.
    Kram

    SvaraRadera