måndag 8 april 2013

Kinamat för avhämtning a´80 kr

Räcker till 4 måltider för mig numer. Billigt värre! 20 kr måltiden och gott är det också. Bara att frysa in i portioner om man inte ska tröttna på`t. Undrar just varför man alltid får så mycket mat just när man hämtar? Äter man där är det ju inte alls lika mycket. Mysko! Den hät gången blev det kyckling med grönsaker och cechewanötter (totalt felstavat förmodligen men det skiter jag i). Skulle det vara så att ni äter maten på restaurang så tycker jag att ni ska be om doggybag. Inget att skämmas över. Man har ju för 17 betalat för maten.

Tjing!

3 kommentarer:

  1. Jag begär alltid doggybag. Eller så delar jag och maken på en tallrik :D Beror lite på restaurang och om vi har möjlighet att bära med oss maten (man man ska hem efter). Ganska schysst att beställa in två rätter, dela (smaka lite av varje) och sen få med sig mat till lunchlådor. Älskar min LILLA magen ^^
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det finns flera fördelat med att vara opad. Här är ett lysande exempel. Härligt att du verkar må bra du med. Kram

      Radera
  2. Hej råkade ramla in på din blogg när jag läste om gbp Jag själv ska opereras den 6/5 om två veckor närmare bestämt och att äta ute är en av sakerna som känns mest jobbigt nu när jag väl får äta. Är det många som har satt sig på tvären så att säga när du har bett om doggy bag eller en mindre portion? Kram Elenor

    SvaraRadera