måndag 15 april 2013

I'm back

Tog lite ledigt från bloggandet några dagar. Har haft fullt upp med mina vänner. Maten har funkat sådär i helgen. Jag börjar ta lite för stora risker men vill ju så gärna prova. Kött som jag älskade tidigare får jag nästan kväljningar av. Synd när man gör sig till och lagar fin mat. Fika på café och äta nåt till går också bort. Igår var jag ute med några vänner och skulle fika i det fina vårvädret. Några tuggor så var det bara att gå hem och vila. Att jag inte lär mig? Vitt bröd går ju fetbort. Blir fan inte klok på mina ej genomtänkta beslut. Nej nu jäklar får jag kamma till mig. För övrigt har jag dragit igång en träningstävling på jobbet. Minst en halvtimme om dagen ska vi göra nåt aktivt som att röra på sig. Behövde lite hjälp på traven för att komma igång själv och det här kommer bli peppande. Vi startade en egen facebookgrupp så vi kan lägga in varje dag vad vi gör. Om ca 2 veckor drar jag till Rhodos och känner att jag vill slimma till mig lite.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar