söndag 3 mars 2013

En whopper burgare räcker en hel dag

Besökte Burger King IGEN. Men denna gång köpte jag en normalstor burgare bara för att komma åt lite grönsaker. Brödet går bort det smakade skit. Mina smaklökar är totalförändrade. Satt och mumsade i godan ro så sa kroppen MÄTT NU. Bara att ta med resten hem och äta ikväll. Billigt blir det allt när det gäller maten. Men det går väl jämt upp med alla kläder jag måste köpa. Men det är ju i alla fall riktigt jävla kul.
Allt jag har testat att äta och dricka har funkat kanon. Jag är övertygad om att vi är alla olika som gör en gp-operation. Vissa klarar inte att äta knappt nånting i början utan att man mår illa eller får spruttibangbang där bak. Medan andra kan äta allt och må toppen utan en enda biverkning. Nu har jag då turen att tillhöra den sistnämnda gruppen och jag är så jäkla glad för det. Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar