måndag 4 mars 2013

Varför vara sjukskriven när man KAN jobba?

Funkade alldeles förträffligt att jobba hela dagen. Nu har ju jag en så bra arbetsplats som gör det hela väldigt enkelt. Jag kan äta och dricka i princip när jag vill och skulle det bli tokigt med dumping eller annat så kan man ju gå och nanna ett tag.
Tänk om jag hade haft en liten liten latmask i mig så jag kunde vara hemma de där 4 veckorna man ska. Men jag är nog en för rastlös själ och fattig. Kostar att vara sjukskriven. Latmasken kanske hade infunnit sig om man var lite mer stadd i kassan. Ja vem vet? (Bara jag)
Fan, har haft lite hungerkänslor mellan målen idag. Tycker jag äter som man ska. Tur jag har telefonmöte med dietisten i mörrn. Hon får väl vägleda gp-tanten om inte annat.
Ha em underbar måndagskväll alla mina followers.

2 kommentarer:

  1. Härligt att det funkar så bra för dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är guld! Hoppas allt funkar fortsättningsvis men det förutsätter jag.

      Radera