måndag 25 mars 2013

Ojojoj! Summering av helgen

Kryssat med en vän och ätit och druckit gott. Kistan är inte van med massa skit det märks. Inga dumpningar men ack så risig mage. Nu har jag testat pizza efter operationen och det var inte värt det kan jag lova. Underbart är kort som man brukar säga. Allt fett och sött rinner rakt igenom kroppen. Hädanefter blir det magert för det mår jag bäst av. För övrigt hade vi riktigt roligt och mysigt. Vitt vin var den dryck som funkade bäst. Så det blev några glas. Nu är tant trött efter helgen och sitter på Södertälje syd och väntar på tåget som ska ta mig hem. Borta bra men hemma bäst.
Tjing!

2 kommentarer:

  1. Gaaah...Angie, jag längtar bara efter ett kras i minnen. nu är det bara 9dgr kvar till op :D
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt Jonaz ! Du kommer bli så lycklig och jag ska följa din blogg slaviskt :))

      Radera