söndag 17 mars 2013

Jäklarns nöjd med min gbp

I helgen har jag i princip ätit som förr men betydligt mindre mängd. Det är bara att våga testa sig fram har jag kommit på. Går det inte att käka så testa en annan gång. Det enda som inte riktigt funkar är som sagt oxfilé och pulvermos men det kan jag leva utan. Sötsaker går också fetbort men det är ju bara onyttigt då wtf. I morse glömde jag helt bort att jag var opererad och glufsade i mig en halv knäckemscka och svepte ett halft glas smothie och det tog tvärstopp och typ rann över. Proppmätt på 30 sekunder. Min lilla nya magsäck rymmer ju bara en matsked så det är ju inte konstigt. Ska försöka att äta sakta så man får i sig det man behöver. Har ju varit glupsk hela mitt liv och det är inte lätt att ändra ett invant beteende inte. Ska äta med stil hädanefter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar