torsdag 14 mars 2013

Jag var rädd för att tappa håret

Har läst på tok för många negativa bloggar om biverkningar efter en gastric bypass och min största skräck var att bli flintis. Eller rättare sagt jäkligt tunnhårig så man såg hårbotten. Därför började jag direkt med att käka Priorin efter operationen. Jag har väl aldrig tappat så lite hår eller haft bättre hårkvalite ever. Tror nu på fullaste allvar att alla symtom är individuella. Jag är i alla fall glad att jag får ha kalufsen kvar.
Tack för ordet. Tjing!

3 kommentarer:

  1. Jag läser inga negativa bloggar längre,för det är väldigt individuellt.Alla har vi olika upplevelser.Jag tappar inte heller hår,jag har inte haft så många biverkningar efter operationen.När jag skriver att jag har mått bra,är det rätt många som inte gillar det eller inte tror på det.Jag ångrar inte en sekund min op!Är så himla lycklig :)
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att höra. Verkar som en del bara är avis om man ska hårddra det hela. Vi skiter i dom och kör vårat race, eller hur?! Kram

      Radera
  2. Ja,det gör vi ;)
    Vi mår bra,Vi finns och vi kommer att Synas ;)
    Kram på dig med!!

    SvaraRadera