tisdag 5 mars 2013

Första rejäla dumpingen idag!

Glad i hågen cyklade jag till jobbet och hade med mig knäckebröd och makrill i tomatsås som jag tänkta äta till mellis. Satan i gatan vilket bakslag när jag ätit upp. Började svettas och blev helknepig och trött som fanken. Jag tog cykeln hem igen och la mig på sängen och efter en kvart var det borta och jag mådde kanon. ska ge fan i makrill i framtiden. Lunch intog jag på ett ställe bredvid vårdcentralen i Nypan och det serverades kokt potatis och fiskgryta. det funkade toppen. Dessutom bara 25 kr för jag var gbp opad. Man måste ju våga fråga annars får man ju betala fullt och kasta mat. Dit går jag fler gånger. Matsal på äldreboende. Hahah..inget ställe att ragga på för mig som är singel men jäkligt god mat. Aggrafferna rök på vårdcentralen idag. Hade läkt fint.
Nu kan bara allt bli ännu bättre.

Kramiz och simma lugnt

1 kommentar:

  1. aj, då, men du pallade att cykla hem trots dumpningen? huga! makrill är ingen favvo för mig. Men det verkar ju vara THE mellanmål för de flesta. makrill och knäcke. undra varför du dumpade på just det? nä bäst att låta bli ;)

    SvaraRadera