söndag 10 februari 2013

-5 kg dag 13!

Det går bra nu! Kunde inte hålla mig utan hoppade upp på vågen och nu jeflar är jag under 100-strecket. Jag har ju aldrig berättat för er vilken startvikt jag hade men nu kanske ni förstår. Ska redovisa min viktkurva på en egen sida som man kan följa om man vill. Den kommer finnas i högerspalten och heta just "Angies viktkurva".

Nu är det inte många som tror att jag väger som jag gör. Jag har förstått det nu eftersom jag
höt det på flera håll och senast igår.

Igår träffade jag ett par gamla klasskompisar och tog en spontanfika. Jag berättade då vad jag vägt och att jag ligger på 100 kg nu. ( det var igår, nu såg det ju bättre ut).

Ingen av dem trodde det var sant .

- jag hade tippa på runt 80 ( säger L )
- va f-n, har du benstomme av bly? (säger E)

Nu ska jag fånga dagen med en utedag och mysfika med en vän och hennes dotter.

Reflektion över min vikt- jag ser smalare ut än jag är men väger förbannad mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar