söndag 17 februari 2013

Undrar varför man ser ner på tjockisar?

-Gud vad tjock hon är, kolla!
- F-n så fet hon blivit.
-Vänd dig inte om för 17 men det går en skitfet tjej bakom oss.
-Hur f-n kan han va ihop med henne som är så fet.

Ja fraserna är många fler men väldigt vanliga. Jag är själv en av dom som använt mig av dem trots att jag är fet själv.

Hur och varför är det så här egentligen? Ta och fundera lite på det och skriv gärna under kommentarer som anonym. Ska själv fundera lite över detta idag och återkomma. Man är ju för f-n skadad från barnsben med den inställningen.

Tack morsan och farsan och dagis och media för ni skadat våra hjärnor med en skev mental uppfostran. Den har jag givetvis delgivit mina barn också så de ska tänka och agera som all andra när det gäller fetton. Well done- not

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar