måndag 4 februari 2013

Dag 7.. Jisses vilket skallebank

Slog upp mina melerade vid kvart i 7 med dundrandes huvudvärk och värsta värken i svanken.
Bara att bita i det sura äpplet och gå upp. Nu har jag ju en hel jobbarvecka framför mig. Skönt!!
Har verkligen sett fram mot den eftersom helgen varit tuff. Varit sååå sugen på ALLT, rastslös, tjurig och frustrerad. Tur man har ett jobb säger jag bara.

Det här med att gå på flytande är INTE lätt i alla lägen. Inte för mig i alla fall. Hur många smaker jag än har på pulver så tröttnar jag fort på dessa. Smaklökarna spelar mig även ett sptatt. Det som var underbart gott igår smaka skit idag. Nu tänker jag på den varma sparrissoppan som verkligen VAR god. Konstigt att den helt plötsligt gav mig kväljningar??

Nu landat på jobbet och börjar straxt. DAX ATT FÅNGA DAGEN som di säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar