tisdag 26 februari 2013

Seg idag och KALKONHAKA på g??

Tar en segdag i soffan idag. Luften har gått ur mig! På flera sätt kan man säga. Magen har krympt så man ser inte ut som uppblåsbara Barbara längre. Det är ju positivt!!! Sen är jag trött och seg idag och orkar inte göra så mycket. Tanken var att jobba en liten stund men slänger mig i soffan och Zappar på tvn istället. Det här med att äta hela tin tär på en. Varannan timme ska man tanka på och varje mål ska ta 40 minuter. Går det för fort blir mag seg. Så seg som jag är idag. Så jag måste bli bättre på att äta längre och inte fuska., fuska är enkelt när man bor själv och inte har nån som kollar upp en. Men jävligt dumt!! Dels blir man trött och sen går man ner för fort. Skinnet hänger ju för faen inte med då. VILL INTE HA KALKONHAKA!!! Då tar jag fan livet av mig ( not)

5 kommentarer:

  1. Du förtjänar en soffdag tycker jag. Du jobbar väldigt bra! Hejja DU!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Tack du! Hur går det för dig Jonaz? Är du taggad? Angie

      Radera
    3. Har inte sett skymten av nån kalkonhaka.:) Du är positiv och jobbar på bra Angela. Heja dig! Kram Baguetten

      Radera
    4. Kära Baguetten! Tack för det men skulle jag börja kackla och rycka på huvudet kan du väl säga till. Kram

      Radera