måndag 18 februari 2013

Tvagning 1 inför morgondagens operation

Nu är det nära!!! I morrn måste jag upp runt 05.00 och tvaga mig en gång till och ta en tablett jag fick av läkarn. Vet inte vad den är till för men jag är lydig och gör som doktorn säger. Sen är det bara att rasta hunden och sen ta en promenad till tågstationen. Kl 10.00 ska jag infinna mig på avdelning (nr) för förberedelser. Som det känns nu så tror jag att det kommer bli svårt att sova i natt. Men jag får ju sova en stund i morrn som sagt.

Dagens tanke- om jag inte gör det här nu så kommer jag vara en tunna inom kort igen. En större tunna än någonsin!! Nu tar jag chansen till att få ett stopp på det här jefla jojjobantandet och tackar Sörmlands landsting för att ni ger mig möjligheten. Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar