fredag 8 februari 2013

Min navel ser ut som en sur gubbe

Men det tänker jag INTE lägga ut en bild på här inte. Ville bara tala om för er att jag har en surgubbe under blusen. Men om man glor lite längre upp så syns en glad kärring och det är jag det. Nog för att jag höll på att kväljas av bananshaken nyss men jag mår så jefla bra. Dessutom har jag haft problem med att tappa hår i flera år och det har upphört helt. Min vän konstaterade då att jag förmodligen haft näringsbrist. Undrar just varför hon tror det?!?!
Jag har ju levt på körv, hamburgare, makaroner, ships, ostbågar, läsk, godis, godis, godis och choklad. Grönsaker har jag enbart sett på bild så vet knappt hur det smakar. Trodde i alla fall det var liiiite näring i men när jag fick ner det jag ätit på papper så såg det riktigt illa ut.

Med andra ord- pulver ger mer näring än viss sorts mat men bara vissa pulver.

Tack för ordet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar