måndag 25 februari 2013

Smygtestat jobba idag

Skulle BARA på visit på jobbet en LITEN stund idag men blev kvar 3 timmar. Helt jevla galet att det känns så bra. I morgon blir det jobb några timmar på riktigt men bara några få. Måste ju ta igen sig också! Detta är verkligen inget måste men på mitt jobb funkar det kanon att sleva i sig soppor och fil varannan timme medan man jobbar. Från det ena till det andra så har jag hittat på en egen favorit att ära..
Här följer receptet:
Ta fram en mugg som rymmer 2 dl
Fyll muggen men kylskåpskall lättfil
Spetsa filen med valfri funlight outspädd saft.
Rör om!
TA DAA!!

Eftersom vanligt sockrade filar inte funkar för oss gp-opererade i början så måste man vara lite finurlig. Precis som kock Angie

Hörs i morrn... Kramizzzzz

2 kommentarer:

  1. Först tänkte jag "ingen kommentar", men sen kan jag ju inte låta bli. HUR kom du på det? Jag är inget fan av FUN öht och att blanda med fil. hm.....
    Jag har ett annat recept för dig: 2dl lättfil och lite härlig kanel ;)
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha kardemumma! Man tager vad man haver! Ska testa kanel sen. Kram

      Radera